تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رشد فروش جهانی فولکس‌واگن

فولکس‌واگن اعلام کرد در ماه مه 513 هزار و 500 دستگاه خودرو در سراسر جهان به‌فروش رسانده است.

 به این ترتیب فروش این خودروساز آلمانی در ماه مه امسال نسبت به همین ماه در سال گذشته با رشد 5/ 3 درصدی رو‌به‌رو شده است.  یورگن استاکمن، مسوول فروش فولکس‌واگن می‌گوید: «مه ماه موفقیت‌آمیزی برای برند فولکس‌واگن بود. فروش ما تقریبا در تمامی بازارهای اصلی رشد کرد؛ بنابراین فروش در دوره ژانویه تا مه در سطح سال گذشته قرار گرفته است. از سوی دیگر بهبود وضعیت رقابت‌پذیری برند فولکس‌واگن همچنان ادامه خواهد یافت.» در اروپا، فروش فولکس‌واگن 7/ 6 درصد رشد کرد و به 158 هزار دستگاه رسید. در آلمان فروش با رشد 6 درصدی رو‌به‌رو شد و به 50 هزار و 800 دستگاه رسید. شاسی‌بلند تیگوان، پرفروش‌ترین مدل فولکس واگن در بازار آلمان بود. فروش این برند در اروپای مرکزی و شرقی نیز با جهش 7/ 22 درصدی رو‌به‌رو شد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رشد فروش جهانی فولکس‌واگن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..