تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمال شورجه:"آتش به اختیار" ی

جمال شورجه:"آتش به اختیار" یعنی حالا که صداوسیما همراهی نمی کند من بروم سریال حضرت موسی را بسازم

سیاست > رهبری - روزنامه جوان نوشت:جمال شورجه، کارگردان سینما گفت: رهبر معظم انقلاب با عبارت «آتش به اختیار» حجت را بر مؤمنان و انقلابی‌ها تمام کردند، هر جا که جلوی حرکت‌های انقلابی سد می‌شود نباید ساکت بود و باید آرمان‌های انقلاب را از مسئولان مطالبه کرد،

چند سال است که رهبر معظم انقلاب درباره نفوذي‌ها هشدار مي‌دهند. نفوذ به يکي از ارکان سياسي کشور نشان مي‌دهد که سخنان رهبر معظم انقلاب جدي گرفته نشد. روحيه غيرانقلابي برخي مسئولان مي‌تواند منجر به حوادث تلخ‌تري در جامعه شود. بايد جلوي اين نفوذ گرفته شود. اگر بنشينيم به هواي مذاکره هم سرمان کلاه مي‌رود و هم وقت‌مان را تلف مي‌کنيم و هم دودستگي در جامعه ايجاد مي‌شود. اگر قرار است مذاکره هم بکنيم بايد با دست پر و روحيه انقلابي به عرصه برويم نه با روحيه از پيش‌بازنده و نه با روحيه بزدلانه، برخي هنوز سرشان را زير برف برجام کرده‌اند و نمي‌بينند که چه اتفاقي افتاده است.

اين سينماگر اضافه کرد: «آتش به اختيار» يعني به پاره‌اي از مسئولان ديگر اميدي نيست، آتش به اختيار يعني داعش نبايد در منطقه امنيت داشته باشد، بايد از موشک‌هاي خاک خورده استفاده کرد و به گفته سردار مقتدر سپاه، سردار سلامي هزاران برابر بيشتر بر مزدوران و نفوذي‌ها خسارت وارد کرد تا جرئت آتش‌افروزي همچون واقعه تلخ 12 رمضان را نداشته باشند، امام امت حجت را بر همه‌نيروهاي انقلابي در سراسر کشور تمام کرد.
شورجه در ادامه تأکيد کرد: «آتش به اختيار» يعني شورجه اگر مي‌بيند مسئولان سيما در خصوص سريال موسي کليم‌الله مماشات مي‌کنند و کم‌کاري نشان مي‌دهند دست روي دست نگذارد، تمام ملت بايد به فرموده مولوي امام امت چشم و گوش‌شان اطلاعاتي و عملياتي شود و همه مردم خود را سرباز هوشيار و بيدار نظام بدانند و هيچ نيروي نفوذي خود را از ديد عقاب‌گونه ملت و جوان‌هاي انقلابي در امان نداند.

302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمال شورجه:"آتش به اختیار" ی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..