تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شورای امنیت نگران بازگشت تروریست‌ها

به گزارش افکارنیوز،

 شورای امنیت سازمان ملل متحد در گزارش خود هشدار داد که بازگشت تروریست های گروه داعش و سایر گروههای تروریستی از مناطق درگیری در سوریه و عراق به کشورهایشان، صلح و امنیت جهانی را تهدید می کند.

گزارش شورای امنیت در اشاره به کاهش محسوس شمار جنگجویان تروریست در طول 16 ماه گذشته و همچنین کاهش شمار جنگجویان خارجی محلق شده به داعش در مناطق درگیری آورده است: شمار جنگجویان گروه داعش بین 12 تا 20 هزار نفر است.

شورای امنیت افزود: تهدید اصلی امنیت جهانی درحال حاضر همان بازگشت این افراط گرایان به کشورهایشان یا خروج آنها از مناطق دیگری به سمت دیگر مناطق است.

این گزارش آورده است: منابع مالی گروه داعش در حال حاضر به سطح بسیار پایینی رسیده است؛ به گونه ای که تروریست ها در تلاش برای کسب منابع مالی از فروش نفت و باج خواهی هستند.

کارشناسان معتقدند که گروه داعش درحال حاضر دهها میلیون دلار در ماه بدست می آورد؛ درحالی که در سال 2015 میلادی ماهیانه 500 میلیون دلار کسب می کرد.

گروه تروریستی داعش اخیرا در بیانیه ای چندین کشور جهان را به عملیات تروریستی تهدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شورای امنیت نگران بازگشت تروریست‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..