تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان هورمون hcg در اوایل بارداری

من ۳۴ سالم هست و اقدام به بارداری کردم چند روز پیش از بی بی چک استفاده کردم و مثبت بود، بعد هم آزمایش خون دادم و ...

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: سلام روزتون بخیر من ۳۴ سالم هست و اقدام به بارداری کردم چند روز پیش از بی بی چک استفاده کردم و مثبت بود، بعد هم آزمایش خون دادم و عدد هورمون hcg من ۷۶۵۰ بود اولین روز آخرین عادت ماهیانه من ۵ آذر ماه بود و من آزمایش را ۱۱ دی ماه دادم جواب رو پیش دکتر بردم ایشون گفتن مقدار هورمون برای کسی که ۵ هفته و ۲ روز داشته و آزمایش داده بالا هست اما گفتن مشکل خاصی نیست ولی من واقعا نگرانم می خواستم ببینم مقدار هورمون خیلی بالا هست؟ و چه مشکلاتی ممکنه باشه که میزان این هورمون زیاد میشه؟ البته این رو هم بگم که من در خانواده مادری دو قلو و یک مورد سه قلوزایی داشتیم و خواهر و برادر خودم هم دوقلو هستند. خیلی ممنون میشم که پاسخ بدید.

 پاسخ دکتر سیده مریم بدیعی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی آندوسکوپی نازایی:

دوست عزیز باید حتما سونو شود تا مشخص شود بارداری نرمال و طبیعی دارید یا خیر. براساس تیتراژ بتا تعداد جنین را پیش بینی نمی کنند. ولی برای تشخیص بارداری خارج رحمی و د اخل رحمی و بارداری پوچ استفاده می شود. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان هورمون hcg در اوایل بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..