تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقوا و عمق فکری از ویژگی‎های شهید تقوی بود

گروه اجتماعی: نماینده مجلس شورای اسلامی، تقوا و عمق فکری و روحیه انقلابی را از ویژگی‎های بارز شهید حجت‎الاسلام والمسلمین تقوی ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی عصرگاه امروز 19 خرداد در مراسم ترحیم حجت‎الاسلام والمسلمین شهید تقوی در قم گفت: حادثه تروریستی تهران یکی از نشانه‎های خباثت دشمنان علیه نظام اسلامی و اسلام اصیل بود.

وی افزود: در آن روز دشمنان به قصد ضربه خبیثانه‎ای با کشتار نیروهای محافظ وارد فضای مجلس شدند که خوشبختانه با تلاش ماموران امنیتی آنها گمراه شدند و از صحن علنی به سمت دفاتر نمایندگان که به دستور نیروهای امنیتی بسته شده بود رفتند.

نماینده مردم شاهین شهر بیان کرد: در آن لحظه به حسب دستور امنیتی درب‎های اتاق نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسته شده بود و مسئولان دفتر و مشاوران در اتاق‎ حضور داشتند، در این لحظه بود که تروریست‎ها با سلاح کلاشینکف قفل را شکسته و وارد اتاق شدند و حجت الاسلام تقوی را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به نحوه شهادت شهید جهادگر حجت‎الاسلام والمسلمین تقوی بیان کرد: مدت زمانی بیش از چند ماهی که در خدمت ایشان در بخش فرهنگی دفتر نمایندگی بودیم، شاهد سجایای اخلاقی و عمق فکری چشمگیری در وجود ایشان بودیم و استفاده بسیاری از شخصیت ایشان بردیم.

وی تصریح کرد: ایشان کمک‎های بسیاری در عرصه فرهنگی به ما کردند که یکی از آنها در مساله سند 2030 بود که مشاوره‎های علمی و فرهنگی و دینی ایشان برای مشخص کردن ابعاد مغایرت دین با مفاد این سند از جمله خدمات ایشان در این عرصه بود.

حاجی دلیگانی بیان کرد: ایشان دارای شخصیتی آرام، متواضع همراه با روحیه انقلابی، متفکر و دارای عمق فکری خاص و تقوا در عمل و گفتار بودند و امیدواریم که به زودی این خون های پاک به رفع فتنه تکفیر و ایادی استکباری منتج شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقوا و عمق فکری از ویژگی‎های شهید تقوی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..