تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم ترحیم شهید جهادگر حجت‎الاسلام والمسلمین تقوی در قم برگزار شد

گروه اجتماعی: مراسم ترحیم وبزرگداشت شهید والا مقام حادثه تروریستی تهران با پیام مرجع عالیقدر جهان تشیع در قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) ازقم،  مراسم ترحیم و بزرگداشت شهید جهادگر حجت‎الاسلام والمسلمین سید مهدی تقوی رئیس سابق سازمان فعالیت‎های قرآنی دانشگاهیان کشور جهاددانشگاهی، از شهدای حادثه تروریستی چهارشنبه 17 خردادماه، عصر امروز در حسینیه آیت الله خامنه‎ای در گلزار شهدای قم برگزار شد.

در این مراسم، پیام مرجع تقلید شیعیان، آیت‎الله‎العظمی جوادی آملی در خصوص شهادت این جهادگر قرآنی که سالها کسوت شاگردی ایشان را داشت با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی قرائت شد.

در این مراسم آیت‎الله شب زنده دار، حجج اسلام والمسلمین ذوالنور،صالحی خوانساری، فصیحی، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و علما و فضلا و مسئولان ملی و استانی حضور داشتند.

در بخشی از این مراسم، حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر با اشاره به سجایای اخلاقی این شهید جهادگر، عمق فکری و روحیه انقلابی و عشق و علاقه به پرکاری در عرصه فرهنگی و قرآنی و انقلابی را از خصوصیات بارز این شهید ذکر کرد.

در ادامه این مراسم حجت‏الاسلام والمسلمین مومنی از اساتید حوزه در سخنانی به ذکر ویژگی‎های تفکر و فعالیت‎های علمی و فرهنگی شهید جهادگر، حجت‎الاسلام والمسلمین تقوی پرداخت. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم ترحیم شهید جهادگر حجت‎الاسلام والمسلمین تقوی در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..