تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط البغدادی با سوریه قطع شد/حشد شعبی آماده آزادسازی تعلفر است

به گزارش مشرق به نقل از العالم، «ابومهدی المهندس» گفت که نیروهای بسیج آماده آزادسازی «تلعفر» هستند و  مصمم اند تمام مرز عراق با سوریه را از چنگ داعش آزاد کند.

وی همچنین از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به مرز عراق ابراز خشنودی کرد.

نایب رئیس تشکیلات بسیج مردمی حشد شعبی با بیان این که نیروهای بسیج موفق به آزادسازی بین 50 تا 60 کیلومتر از مرز عراق با سوریه شده‌اند، گفت مرزها پس از آزادی کامل به پلیس عراق واگذار خواهند شد.

وی افزود این نیروها از زمان آغاز عملیات‌ در سپتامبر سال گذشته موفق به آزادسازی 14000 کیلومتر از خاک عراق شده و 360 روستا را از چنگ داعش رها کرده اند.

نایب رئیس بسیج عراق با اشاره به اینکه غرب موصل منطقه ای حیاتی برای ابو بکر البغدادی، سرکردۀ داعش، بود اضافه کرد نیروهایش توانسته اند ارتباط او را با سوریه قطع کنند.

او تأکید کرد البغدادی قبلا در این منطقه حضور داشته است؛ زیرا این منطقه پایگاه اقتصادی او بوده و قاچاق نفت از طریق آن انجام می شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط البغدادی با سوریه قطع شد/حشد شعبی آماده آزادسازی تعلفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..