تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکن اجتماعی به مدت ۵ سال

ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکن اجتماعی به مدت ۵ سال حامد مظاهریان معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار  راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به اینکه از اول امسال طرح مسکن اجتماعی به مرحله اجرایی رسیده است، گفت: طرح مسکن اجتماعی در طی ۵ سال انجام می‌شود که پیش بینی شده هر سال ۱۰۰ هزار واحد مسکونی تحت پوشش این طرح ساخته شود.

وی در ادامه افزود: مجری اجرای طرح مسکن اجتماعی در حال حاضر بنیاد مسکن است.

معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: طرح مسکن اجتماعی دهک‌های یک و ۲ ، و طرح مسکن حمایتی ۴ دهک بعدی را در برمی گیرد.

مظاهریان توضیح داد: در طرح مسکن اجتماعی که شامل دهک یک و ۲ می‌شود و همچنین به دلیل قدرت پایین خرید مسکن در این دهک‌ها دولت بخشی از اجاره و ودیعه مسکن را برای متقاضیان پرداخت می کند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی خاطر نشان کرد: در طرح مسکن حمایتی برای دهک‌های ۳ تا ۶ دولت تسهیلاتی را برای خریدو تکمیل واحد‌ها به متقاضیان پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت سالانه ۱۰۰ هزار واحد مسکن اجتماعی به مدت ۵ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..