تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لهستان مقصد اول دور دوم سفرهای ترامپ/ تاکید بر پایبندی به تعهدات امریکا به متحدان اروپایی

به گزراش ایرنا به نقل از آسوشیتد پرس، کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری در این سفر، بر تعهد آمریکا برای تقویت دفاع جمعی ناتو تاکید خواهد کرد.
همچنین قرار است دونالد ترامپ در دور دوم سفرهای خارجی خود در هامبورگ آلمان نیز برای نشست جی 20 حاضر شود. در برنامه آتی رئیس جمهوری آمریکا، دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نیز گنجانده شده است.
دور دوم سفرهای خارجی دونالد ترامپ در حالی ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد که وی اولین دور سفرهای خارجی خود را با قدم گذاشتن در خاک عربستان سعودی آغاز کرد.
وی پس از ترک فلسطین اشغالی رهسپار اروپا شد و دیداری با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان داشت. دونالد ترامپ در اولین سفر خود با سران گروه هفت کشور صنعتی دیدار داشته و همچنین در اجلاس سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در بروکسل نیز شرکت کرد.
شبک**1917**مترجم: سامان کامدار**انتشار دهنده: سید محمدباقر نوربخش

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لهستان مقصد اول دور دوم سفرهای ترامپ/ تاکید بر پایبندی به تعهدات امریکا به متحدان اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..