تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت گوشی موبایل وان پلاس ۵ به آیفون ۷ پلاس ! عکس

شباهت گوشی وان پلاس OnePlus 5 به آیفون 7 یکی از نکاتی است جلب توجه می کند.

وان پلاس ۵ شبیه آیفون ۷ پلاس است

روز 20 ژوئن، 10 روز دیگر پرچم‌دار وان پلاس با نام OnePlus 5 به‌صورت آنلاین رونمایی می‌شود.

این گوشی چینی که ظاهری شبیه آیفون 7 پلاس دارد، روز بعد یعنی 21 ژوئن به‌صورت محلی در چین و روز بعد از آن یعنی 22 ژوئن در هند، به‌عنوان بازارهای اصلی فروش به‌صورت فیزیکی و نه آنلاین رونمایی می‌شود.

وان پلاس 5 به‌صورت اختصاصی توسط آمازون در هند توزیع می‌شود و بر اساس مشخصات لورفته در این سایت شاهد 8 گیگ رم روی آن خواهیم بود.

البته نسخه ارزان‌تر با 6 گیگ رم نیز خواهد داشت و در هر حال پردازنده اسنپ دراگون 835 باقابلیت عکاسی در نور کم را به‌صورت دوربین دوگانه در پشت دارد.

شباهت گوشی وان پلاس OnePlus 5 به آیفون 7

شباهت گوشی وان پلاس OnePlus 5 به آیفون 7

مدیر وان پلاس ادعا کرده است که ظریف‌ترین گوشی بازار را ساخته است و حتی از وان پلاس 3 تی هم ظریف‌تر است.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت گوشی موبایل وان پلاس ۵ به آیفون ۷ پلاس ! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..