تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی DiRT 4 برای PC

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

====================

توضیحات نصب کرک آنلاین REVOLT بازی:

1) آموزش کپی کردن کرک دقیقا عین کپی و نصب کرک RELOADED می باشد که در بالا توضیح داده شده است. فقط حتما فراموش نکنین که 2 فایل REVOLT.nfo و The REVOLT Forum رو هم باید کپی کنین وگرنه کرک براتون اجرا نمیشه.

2) کلاینت Steam رو از اینجا دانلود کنین. اکانتی برای خود بسازید و لاگین کنید.

3) بازی را از طریق فایل اجرایی dirt4.exe اجرا کنید. و پس از اتمام مقدمه بازی به بخش Multiplayer مراجعه کنید.

4) در محیط بازی و بخش آنلاین شما می توانید هم سرور باشید و هم کلاینت! تصمیم با شماست. یا سرور شوید و دوستان خود رو برای آنلاین بازی کردن دعوت کنید یا کلاینت باشید و به سرور سایر افراد متصل شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی DiRT 4 برای PC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..