تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان کوهنوردان گمشده زنجانی در ارتفاعات باباعلی آستارا

رئیس جمعیت هلال‌احمر آستارا خبر داد

نجات جان کوهنوردان گمشده زنجانی در ارتفاعات باباعلی آستارا به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خورشیدی  رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا امروز از نجات جان سه کوهنورد گمشده در ارتفاعات باباعلی از توابع بخش لوندویل این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پس از اطلاع از گم‌شدن سه کوهنورد در ارتفاعات باباعلی، دو تیم امداد و نجات در محل حضور پیدا کردند.  

وی اعضای تیم امداد و نجات را متشکل از هفت نفر با یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس دانست و تصریح کرد: تیم‌های اعزام شده به محل پس از یک و نیم روز جست‌وجو در نهایت توانستند کوهنوردان گمشده را در مسیر ارتفاعات باباعلی به آبشار لاتون، شناسایی و آن‌ها را نجات دهند.  

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آستارا با اشاره به اینکه سه کوهنورد گمشده ساکن شهرستان زنجان بودند گفت: یکی از کوهنوردان به دلیل مصدومیت با آمبولانس جمعیت هلال‌احمر به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شد و پس از انجام معاینات درمانی، وضعیت جسمی ایشان مطلوب است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان کوهنوردان گمشده زنجانی در ارتفاعات باباعلی آستارا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..