تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی ارتش:در ماجرای مجلس حضور نداشتیم

امیرسرتیپ شاهین تقی‎خانی سخنگوی ارتش گفت:در خصوص این حادثه تروریستی، ارتش در آماده باش کامل بود تا در صورت اعلام نیاز در محل حضور یابد اما با حضور نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، دیگر نیاز به حضور این نیروها نبود.

- اگر نیاز بود و حجم عملیات روز چهارشنبه گسترده‎‏تر می شد، نیروهای ارتش نیز در عملیات حضور می‎یافتند و هم‎دل با دیگر نیروهای حاضر در صحنه ماجرا را ختم می‎‏کردند. اما به لطف خدا آن غائله بی آنکه نیازی به ورود ارتش احساس شود، ختم شد.

- شاید دور از انصاف باشد که ما در چنین شرایطی دنبال سهم خواهی باشیم. ما کلیت نظام را می بینیم و امنیت کلی نظام برایمان اهمیت دارد که در راس آن رهبر معظم انقلاب حضور دارند با حضور ایشان و با کمک مردم و دستگاه‎های امنیتی و اطلاعاتی، عقبه این عملیات تروریستی در حال شناسایی است و انشالله نسل آنها سرنگون خواهدشد.

- ارتش کانال تلگرامی رسمی ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی ارتش:در ماجرای مجلس حضور نداشتیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..