تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رویداد های امروز تهدیدی برای بازار سهام نیست

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند: حمله تروریستی صبح امروز پایتخت تهدیدی برای بازار سهام نیست و تنها واکنش هیجانی کوتاه به همراه  خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، فرزام ابوعلی مدیرعامل کارگزاری کارآمد در خصوص رویداد های امروز پایتخت و تاثیر آن در بازار سهام گفت: با توجه به حساس بودن بازار سهام به چنین حوادثی، افت قیمت ها دور از انتظار نبود .

وی افزود: این تاثیرات کوتاه مدت است و در روزهای آتی با مشخص شدن ابعاد واقعی ماجرا بازار سهام مجدد به روال عادی خود باز خواهد گشت.

سهامداران به سمت فروش نروند

مهدی حیدرزاده دیگر کارشناس بازار سرمایه نیز در واکنش به حادثه تیراندازی امروز در پایتخت و تاثیر آن در بازار سهام عنوان کرد: حادثه امروز در تهران ممکن است که سرمایه گذار را با نگرانی از ادامه افت قیمت سهام مواجه کند، اما این هیجانات کوتاه است و به زودی شاهد عادی شدن روال کار بازار خواهیم بود.

مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا یادآور شد که سهامداران تحت تصمیمات زودهنگام به سمت فروش سهم های خود نروند.

این تاثیرات منفی کوتاه مدت است

علی متولی، دیگر کارشناس بازار سرمایه نیز نسبت به حادثه امروز در تهران و اثر گذاری منفی آن بر بازار سهام گفت: این حادثه تروریستی تنها در کوتاه مدت به بازار سیگنال منفی خواهد داد.

مدیرعامل کارگزاری ملل بیان کرد: این مسئله و تاثیرات منفی آن موقت و کوتاه مدت است بنابراین توصیه می شود که از هیجانات کاذب دوری و به محض مشخص شدن ابعاد قضیه شاهد روال عادی بازار خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رویداد های امروز تهدیدی برای بازار سهام نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..