تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فعلا بازنشسته‌ام

بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فعلا بازنشسته‌امامید صباغ نو، شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار جدید خود گفت: فعلا بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازنشسته‌ایم و کار جدیدی منتشر نمی‌کنم. اثر جدیدم کتاب «تن‌ها» بود که در این دوره از نمایشگاه کتاب رونمایی شد. این کتاب در روز هفتم نمایشگاه به چاپ دوم خود رسید.

وی افزود: کتاب دیگرم با عنوان «مهر آبان» نیز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شد. قرار بود چاپ پنجم این کتاب هم توسط انتشارات فصل پنجم منتشر و در بازار نشر عرضه شود. از وضعیت انتشار این جلد کتاب اطلاع وقیقی ندارم. کتاب «مهر آبان» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال جاری تمام شد و جزء کتاب‌های پرفروش بود.

این شاعر با اشاره به عرضه کتاب دیگرش با عنوان «تاریخ بی‌ظهور تو یعنی دروغ محض» در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: کتابهایم با عنوان‌های تن‌ها، مهر آبان و تاریخ بی‌ظهور تو یعنی دروغ محض که در نمایشگاه کتاب عرضه شدند بیشتر از کتاب  تا آمدن تو عشقبازی ممنوع» برایم اهمیت داشت. هر چند فروش این کتاب هم در نمایشگاه کتاب امسال خوب بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فعلا بازنشسته‌ام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..