تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راز انتخاب این منطقه به عنوان گورستان هواپیما‌ها چیست؟ +تصاویر

در مناطق پیرامونی فرودگاه لوس‌آنجلس ایالت کالیفرنیا و در صحرای موهاوی منطقه وسیعی وجود دارد که به محلی برای رها کردن هواپیماهای از کار افتاده اختصاص یافته است، صحرای موهاوی به دلیل هوای به شدت خشک مکان بسیاری مناسبی برای نگهداری هواپیماهاست زیرا که هوای خشک، پوسیدن بدنه هواپیماها را برای مدت زیادی به تاخیر انداخته و هواپیماهای از کار افتاده را برای مدت طولانی نگاه می‌دارد.

به طور معمول پس از آنکه عمر مفید هواپیماها تمام شود، سیستم‌های ناوبری، قطعات الکترونیکی، تجهیزات امنیتی، تجهیزات ارتباطی و همه بخش‌های قابل استفاده مجدد از هواپیما جدا شده و بدنه خالی به حال خود رها می‌شود، در برخی موارد بدنه هواپیما نیز به قطع کوچک خرد شده و پس از ذوب شدن، در یک چرخه بازتولید به محصولات دیگری تبدیل می‌شود.

میزان ترکهایی که بر اثر شوک های وارده به نقاط اتصال بال و بدنه بوجود می آید بهترین معیار برای تشخیص عمر هواپیماست که البته این عمر با شرکت سازنده آن نیز بی ارتباط نبوده و دفعات پرواز و فرود هواپیما هم در این موضوع بی تاثیر نیست.

استراحتگاه پرندگانی که انسان جا به جا می‌کنند استراحتگاه پرندگانی که انسان جا به جا می‌کنند استراحتگاه پرندگانی که انسان جا به جا می‌کنند استراحتگاه پرندگانی که انسان جا به جا می‌کنند استراحتگاه پرندگانی که انسان جا به جا می‌کنند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راز انتخاب این منطقه به عنوان گورستان هواپیما‌ها چیست؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..