تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اندروید 0 به‌عنوان نسخه ۸ اندروید منتشر می‌شود

سومین پیش‌نمایش اندروید O برای توسعه‌دهندگان مشخص کرد که گوگل، اندروید O را به‌عنوان نسخه‌ی هشتم از اندروید منتشر خواهد کرد.

هرچند هنوز مشخص نیست گوگل برای نسخه‌ی بعدی اندروید چه «دسری» برایمان تدارک دیده، اما نسخه‌ی اندروید O در سومین پیش‌نمایش این سیستم‌عامل که برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است، مشخص شد. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، اندروید O به‌عنوان هشتمین نسخه از اندروید منتشر خواهد شد.

سومین پیش‌‌نمایش از اندروید O روز گذشته منتشر شد و پس از نصب آن می‌توان در بخش اطلاعات مربوط به گوشی، نسخه‌ی اندروید را مشاهده کرد که با عنوان اندروید ۸.۰ ثبت شده است. پیش از این گمانه‌هایی مطرح شده بود که احتمال انتشار اندروید O را تحت نسخه‌ی اندروید ۷.۲ مطرح می‌کرد.

اندروید 8.0 O

با توجه به تغییرات صورت گرفته در اندروید O و بهینه‌سازی‌هایی که گوگل در نسخه‌ی جدید سیستم‌عاملش انجام داده است، نام‌گذاری اندروید O به‌عنوان نسخه‌ای جدید از اندروید چندان دور از انتظار نبود. از ویژگی‌های مهم و کاربردی اندروید O می‌توان به قابلیت تصویر در تصویر اشاره کرد که مالتی تسکینگ را بسیار ساده‌تر از پیش کرده است. همچنین باید به تسهیل فرایند Copy/Paste اشاره کرد که برای راحت‌تر شدن این امر توسعه یافته است.

گوگل هر سال با عرضه‌ی نسخه‌ای جدید از اندروید، نام یک خوراکی یا به بیان بهتر یک دسر خوشمزه را برای سیستم‌عاملش تعیین می‌کند که البته این انتخاب به حرف اول نسخه‌ی مورد نظر بستگی دارد که به ترتیب حروف الفبا پیش می‌رود. گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگانش از اندروید O رونمایی کرد، ولی هنوز مشخص نیست که نام کامل این سیستم عامل چه خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اندروید 0 به‌عنوان نسخه ۸ اندروید منتشر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..