تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«نفس» بهترين فيلم از نگاه تماشاگران جشنواره سوئیس/ از داريوش مهرجويی تجلیل شد

«نفس» بهترين فيلم از نگاه تماشاگران جشنواره سوئیس/ از داريوش مهرجويي تجلیل شدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فیلم «نفس»؛ تازه‌ترین فیلم سینمایی نرگس آبیار عنوان بهترین فیلم تماشاگران جشنواره فیلم‌های ایرانی زوریخ را دریافت كرد.

در این جشنواره رقابتی كه از تاریخ 11 تا تاریخ ١٧ خرداد برگزار شد، فیلم‌هایی چون «وارونگی»، «به دنیا آمدن»، «رفتن»، «لاك قرمز»، «پولاریسم»، «نفس»، «باغ‌های زردآلو»، «فرزندان»، «ابد و یك روز»، «نقطه كور»، «یك روز طولانی»  و «من» روی پرده رفت و «نفس» نرگس آبیار عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگر را از جشنواره زوریخ دریافت كرد.

در این دوره از جشنواره فیلم زوریخ بزرگداشت داریوش مهرجویی نیز برگزار شد و دو فیلم «لیلا» و «گاو» به نمایش درآمد.

همچنین، فیلم‌های «٧٦ دقیقه و ١٥ ثانیه» ساخته سیف‌الله صمدیان و آخرین فیلم كیارستمی با نام «منو ببر خونه» به منظور گرامی داشت یاد و خاطر این فیلمسار نمایش داده شد.

فیلم سینمایی «نفس» به تهیه‌كنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمد تولید شده است.

همچنین پخش بین‌الملل فیلم سینمایی «نفس» را محمد اطبایی به عهده دارد.

انتهای پیام/





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««نفس» بهترين فيلم از نگاه تماشاگران جشنواره سوئیس/ از داريوش مهرجويی تجلیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..