تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیبرمن: به توافق صلح با فلسطین نزدیک شدیم

به گزارش افکارنیوز،

 «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ساعات پایانی روز پنجشنبه اعلام کرد بیشتر از هر زمان دیگری به حصول توافق صلح با فلسطینیان نزدیک هستند و کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر نباید این فرصت را از دست دهد.

لیبرمن در گفت‌وگو با کانال 2 رژیم صهیونیستی گفت: «ما از هر زمانی بیشتر به توافق (با فلسطین) نزدیک شده‌ایم. امیدوارم بتوانیم به این گزینه تحقق ببخشیم.»

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» وی از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرده اما تاکید کرد دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا نقش موثری را در شکل دادن این توافق بازی کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین افزود که بازیگران منطقه‌ای دیگر نیز در این توافق حضور دارند.

لیبرمن در پاسخ به این سوال که چگونه توافق شکل گرفت گفت: «ترامپ وارد صحنه شد و کشورهای عربی نیز دریافتند که مشکل آنها، اسرائیل نیست. اسرائیل می‌تواند یک راهکار باشد.»

بر اساس گفته‌های وی، بنظر می‌رسد مفاد این توافق، بهبود روابط با کشورهای عربی که «میانه‌رو» خوانده شده‌اند شامل بازگشایی سفارتخانه‌ها، از سرگیری روابط اقتصادی و پروازهای مستقیم باشد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تمایل نتانیاهو به حصول توافق سازش با فلسطینیان نیز ادعا کرد او مشغول انجام هر اقدامی است تا به آن دست یابد.

ترامپ چند هفته قبل طی اولین سفر منطقه‌ای خود، به فلسطین اشغالی وارد شد و با مقامات رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان دیدار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیبرمن: به توافق صلح با فلسطین نزدیک شدیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..