تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 8 احتمالا نخستین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 836 خواهد بود

شایعات حکایت از آن دارند که گلکسی نوت 8 اواسط فصل تابستان و با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ رونمایی خواهد شد.

تاکنون شایعات بسیاری در خصوص گلکسی نوت ۸،‌ فبلت بالارده‌ی بعدی سامسونگ منتشر شده است؛ شایعاتی که برخی از آن‌ها حاکی از بهره‌مندی این گوشی از نمایشگر ۶.۳ اینچی Infinity Display، دوربین دوگانه و اندروید ۷.۱.۱ نوقا هستند. حال، شایعه‌ی جدیدی در ارتباط با تراشه‌ی به‌کاررفته در گلکسی نوت ۸ منتشر شده است که براساس آن، فبلت بالارده‌ی جدید کره‌ای‌ها به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ مجهز خواهد بود.

براساس گزارش یادشده،‌ اسنپدراگون ۸۳۶ در حقیقت نسخه‌ای بهبودیافته از تراشه‌ی بالارده‌ی کنونی کوالکام، یعنی سیستم-روی-یک-چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ به‌شمار می‌رود. شایعات حکایت از آن دارند که کوالکام با افزایش ۵۰ مگاهرتزی فرکانس چهار هسته‌ی پردازشی قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵، فرکانس کاری آن‌ها را در تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ روی ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم کرده است؛ ضمن اینکه هشت هسته‌ی پردازشی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۶ را یک GPU با فرکانس ۷۴۰ مگاهرتز همراهی خواهد کرد.

کوالکام در سال ۲۰۱۶ نیز استراتژی مشابهی را به‌کار گرفت که براساس آن، گوشی‌های پرچم‌دار در نیمه‌ی اول سال گذشته با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ روانه‌ی بازار شدند؛ در حالی که محصولات بالارده‌ی نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ به تراشه‌ی بهبودیافته‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شدند. پیش‌بینی می‌شود که گلکسی نوت ۸ نخستین گوشی هوشمندی خواهد بود که در ماه آگوست به‌همراه اسنپدراگون ۸۳۶ معرفی خواهد شد و پس از این فبلت، در ماه اکتبر، نوبت به گوشی‌های ال‌جی وی ۳۰، گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال خواهد رسید.

گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که کوالکام، فرایند توسعه‌ی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ را نیز به‌عنوان جانشین تراشه‌های اسنپدراگون ۸۳۵ / ۸۳۶ آغاز کرده است که گفته می‌شود که گوشی‌های ال‌جی جی ۷ و سامسونگ گلکسی اس ۹ نخستین محصولات مجهز به این تراشه خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 8 احتمالا نخستین گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 836 خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..