تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید از موزه فشن گوگل با ابزار واقعیت مجازی

بازدید از موزه فشن گوگل با ابزار واقعیت مجازی

فناوری اطلاعات > اینترنت - موزه مجازی گوگل کلکسیون جدیدی را تحت عنوان موزه فشن و تاریخ و فرهنگ پوشش به مجموعه خود افزوده است.

به گزارش خبرآنلاین، در این موزه از دایناسور گرفته تا تاریخ ریاست جمهوری آمریکا را می‌توان بازدید مجازی کرد و حالا با عنوان «We Wear Culture» به‌عنوان جدیدترین پروژه راه‌اندازی شده، ویدئوهای واقعیت مجازی در کنار تصاویری با رزولوشن بالا را شاهد هستیم که تاریخ دنیای لباس و فشن و هنر را به ارمغان آورده است.

این پروژه جدید در آدرس g.co/wewearculture قابل‌دسترسی است و می‌توان از تاریخ ساخت کفش توسط انسان تا تاریخ ساخت جواهر و ... را باکیفیت بالا و از طریق ابزارهای واقعیت مجازی / VR در آن مشاهده کرد.

دسترسی به محتوای مذکور از روی گوشی‌های هوشمند مجهز به اندروید و آی او اس نیز امکان‌پذیر است، البته گوشی شما باید به ابزارهای VR مجهز باشد.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید از موزه فشن گوگل با ابزار واقعیت مجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..