تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش آمریکا به همه پرسی جدایی طلبی کردستان عراق

به گزارش افکارنیوز،

 هایزر ناویرت نماینده وزارت خارجه آمریکا در کنفرانسی مطبوعاتی تاکید کرد: آمریکا از عراق متحد، فدرالی، دموکراتیک و مستقل حمایت می کند.

وی افزود: ما درک می کنیم و به تلاش قانونی ساکنان کردستان عراق احترام می گذاریم اما نگرانی خود را درخصوص برگزاری همه پرسی به مسئولان منطقه کردستان عراق ابراز داشته ایم.

ناویرت خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ماهیتی الزام آور ندارد اما اهتمام و توجه را از مسائل با اهمیت تر از جمله مبارزه با تروریسم منحرف خواهد کرد.

مسئولان اقلیم کردستان عراق گفته اند که قصد دارند روز 25 سپتامبر آینده یک همه پرسی را برای جدایی طلبی از عراق برگزار کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش آمریکا به همه پرسی جدایی طلبی کردستان عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..