تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساماندهی توانمندی‌های پرورشی در معلمان مدارس غیردولتی/ غفلت آموزش و پرورش از نیروهای غیردولتی در برنامه‌های بازآموزی

ساماندهی توانمندی های پرورشی در معلمان مدارس غیردولتی/ غفلت آموزش و پرورش از نیروهای غیردولتی در برنامه های بازآموزیمهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درمورد برنامه های درنظر گرفته شده به منظور تقویت برنامه‌های پرورشی درمدارس غیردولتی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم در بحث تامین و بازآموزی نیروی انسانی، مدارس دولتی موردتوجه آموزش و پرورش قرار داشته و فقط متولی این گروه بوده است و هیچ توجهی به مدارس غیردولتی صورت نمی‌گیرد، اما در رویکرد جدیدی که اتخاذ کردیم توجه به معلمان مدارس غیردولتی بیشتر خواهد بود.
 
وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در مدارس غیردولتی وجود دارد تغییرات سریع نیرو‌ها در مدارس بوده و ممکن است نیرو‌ها سال به سال از یک مسئولیت به مسئولیت دیگر حتی تغییر مدرسه مواجه باشد در حالی که مدارس دولتی ثبات کاری معلمان بیشتر است و باید با این واقعیت کنار بیاییم.
 
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در این راستا با سازمان مدارس غیردولتی رایزنی‌های داشتیم تا این حوزه نیز تحت پوشش فعالیت‌های ارتقای منابع نیروی انسانی معاونت پرورشی قرار گیرد.
 
فیض با اشاره به اینکه از معلمان به طور داوطلبانه در این طرح دعوت می‌شود، تصریح کرد: در این شرایط معلمان غیردولتی در صورت تمایل از آموزش‌ها بهره مند می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه ضعف در توجه به مسائل پرورشی در مدارس غیردولتی نقیصه‌ای است که تاکنون وجود داشته، یادآور شد: امیدواریم تا در سال تحصیلی پیش رو بخشی از این نقیصه را برطرف کنیم و سهمیه‌ای را برای معلمان مدارس غیردولتی در برنامه‌های تابستانی ارتقای منابع نیروی انسانی برای اولین بار لحاظ خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساماندهی توانمندی‌های پرورشی در معلمان مدارس غیردولتی/ غفلت آموزش و پرورش از نیروهای غیردولتی در برنامه‌های بازآموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..