تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست 3 بار حبس ابد برای مقامات سابق ترکیه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، دادستانی استانبول برای شماری از استانداران و فرمانداران سابق این کشور درخواست سه بار مجازات حبس ابد با اعمال شاقه کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی تلویزیون تی آر تی ترکیه، 13 تن از این استانداران و فرمانداران که در چارچوب تحقیقات درباره جنبش فتح الله گولن ، به تلاش برای سرنگونی نظام مبتنی بر قانون اساسی جمهوری ترکیه، انحلال مجلس این کشور و یا جلوگیری از انجام وظیفه آن، سرنگونی دولت و یا جلوگیری از انجام وظیفه آن متهم شده اند در بازداشت بسر می برند. 

حسین آونی موتلو استاندار سابق استانبول نیز در میان استاندارانی است که برای آنان درخواست مجازات حبس ابد شده است.

دادستانی استانبول برای حسین چاپکین رئیس سابق پلیس استانبول نیز درخواست سه بار مجازات حبس کرده است.

دادستانی استانبول همچنین این افراد را به عضویت در گروه مسلح تروریستی متهم کرده و علاوه بر سه بار مجازات حبس خواستار محکومیت آنان به 5 تا 10 سال حبس شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست 3 بار حبس ابد برای مقامات سابق ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..