تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمسخر کاربران اینترنت از خبر روزنامه سعودی درباره نقشه «ب» قطر

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «عربی 21»، در پی خبر روزنامه «سبق» مبنی بر اینکه مسئولان قطر در صدد بیرون بردن تمام قطری ها از این کشور هستند، تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

روزنامه سبق به نقل از یک منبع نامشخص فرانسوی در تشریح اقداماتی که قطر به منظور کاهش تحریم های کشورهای عربی علیه خود اتخاذ خواهد کرد، نوشت: سران قطر به بیرون بردن جمعیت 297 هزار نفری این کشور و بیش از دو میلیون اتباع خارجی مقیم از طریق یک پل هوایی متوسل می شوند و در نظر دارند با آغاز تابستان آنان را به پایتخت های خارجی منتقل کنند.

به نوشته این روزنامه سعودی، هدف از این اقدام این است که با بیرون بردن این افراد فقط 50 هزار نفر در کشور بمانند.

بر این اساس دوحه 198 هزار مصری را به کشورشان بازمی گرداند که این امر با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی مصر برای این کشور مشکل ساز خواهد بود.

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی با لحنی تمسخر آمیز این اقدام را در تاریخ بی سابقه دانست.

این در حالی است که عربستان، امارات و بحرین ضمن قطع هرگونه روابط با قطر تمام گذرگاههای دریایی، زمینی و هوایی با این کشور را مسدود کرده و سفیران آن را بیرون راندند و علاوه بر این به اتباع قطری 14 روز مهلت دادند از کشورهایشان خارج شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمسخر کاربران اینترنت از خبر روزنامه سعودی درباره نقشه «ب» قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..