تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله پهپاد ایرانی به مواضع آمریکایی‌ها در سوریه

چند مقام آمریکایی که نمی‌خواهند نامشان فاش شود مدعی‌اند که حمله پهپادی دیشب در جنوب سوریه به نیروهای آمریکایی توسط ایران یا حزب‌الله انجام شده است.

  به گزارش «قدس آنلاین»، ساعتی پس از انتشار خبر حمله یک پهباد به نزدیکی پایگاه آموزشی نیروهای تحت حمایت آمریکا، یک مقام آمریکایی مدعی شد که این پهباد متعلق به ایران یا حزب‌الله بوده است.

ساعات آغازین شامگاه پنج‌شنبه بود که «جان دوریان» سخنگوی ائتلاف ضدداعش، از حمله یک پهپاد به مواضع نیروهای تحت حمایت آمریکا در جنوب سوریه و ساقط شدن این پرنده مهاجم توسط جنگنده‌های آمریکایی خبر داد. (لینک خبر)

آنطور که آسوشیتدپرس خبر داده، موشک‌های شلیک‌شده از جانب این پهباد، عمل نکرده‌اند و این حمله طبعاً خسارتی بر جای نگذاشته ولی کلنل «رایان دیلون» از افسران ارشد آمریکایی مستقر در منطقه گفته این حمله به عنوان «تهدیدی مستقیم» درنظر گرفته شده است.

کلنل دیلون همچنین گفته که «این اولین بار است که نیروهای حامی دمشق به نیروهای ائتلاف در این منطقه حمله می‌کنند.» کلنل دیلون در خصوص مالک یا راهبر این پهباد نظری نداده ولی دیگر مقامات آمریکایی به شرط ناشناس ماندن گفته‌اند که این پرنده بدون سرنشین احتمالاً متعلق به حزب‌الله یا ایران بوده است.

در محل اصابت موشک این پهباد، نیروهای آمریکایی به همراه نیروهای محلی تحت حمایت خود در حال گشت‌زنی بوده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله پهپاد ایرانی به مواضع آمریکایی‌ها در سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..