تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید آهنی بر لزوم بهره برداری از ظرفیت ورزش برای گسترش همکاری‌ها با فرانسه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رسول خادم و آلن بارتولون، روسای فدراسیون‌های کشتی جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در محل سفارت با علی آهنی سفیر کشورمان در پاریس ملاقات کردند.

طی این دیدار که در خصوص بررسی آخرین اقدامات میزبانی بازیهای جهانی کشتی که از 30 مرداد لغایت 5 شهریور ماه در پاریس انجام خواهدشد، تبادل نظر شد، آهنی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان کشورمان در رشته‌های ورزشی خصوصاً کشتی گفت: برتری ایران در این رشته فرصت خوبی را در اختیار طرف فرانسوی قرار خواهد داد تا با استفاده از تجارب ارزنده و پرسابقه ایران در جهت پیشرفت و گسترش رشته کشتی در فرانسه گام بردارند.

وی با اشاره به فضای مثبت مناسبات بین دو کشور، ضرورت بهره برداری از ظرفیت همکاری‌های ورزشی در راستای توسعه همکاری‌ها و ارتباطات بین دو ملت را مورد تاکید قرار داد.

سفیر ایران با تاکید بر پشتیبانی کامل دولت و وزارت امورخارجه از همکاری‌ها و تبادلات ورزشی و حضور در مسابقات بین‌المللی، پیشنهاد کرد که رایزنی بین دو فدراسیون کشتی جهت تهیه یادداشت تفاهم همکاری‌های ورزشی در رشته کشتی ادامه یابد که بتوانند در جریان برگزاری مسابقات جهانی کشتی در اوایل شهریورماه امضاء کنند.

در این دیدار همچنین روسای فدراسیون‌های دو کشور ضمن استقبال از امضای تفاهم نامه در خصوص چگونگی آماه سازی حضور تیم کشتی جمهوری اسلامی ایران در این رویداد بزرگ جهانی توضیحاتی را ارائه دادند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید آهنی بر لزوم بهره برداری از ظرفیت ورزش برای گسترش همکاری‌ها با فرانسه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..