تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وجود 2500 داعشی در رقه سوریه

کد خبر: ۵۴۶۳۸۸

۸  بازدید

سخنگوی ائتلاف ضد داعش اعلام کرد، بر اساس ارزیابی‌های آنها در حال حاضر قطعا بیش از 2000 شبه‌نظامی عضو داعش در رقه حضور دارند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ائتلاف ضد داعش اعلام کرد، بر اساس ارزیابی‌های آنها در حال حاضر قطعا بیش از 2000 شبه‌نظامی عضو داعش در رقه حضور دارند.

 ریان دیلون، سخنگوی ائتلاف ضد داعش که رهبری آن را آمریکا بر عهده دارد اظهار داشت: تعداد داعشی‌هایی که در شهر رقه پناه گرفته‌اند قطعا بیش از 2000 تن است و طبق ارزیابی‌های ما این گروه تروریستی در حال حاضر در رقه حدود 2500 نیروی مسلح دارد.

شهر رقه از سال 2013 تحت کنترل افراط گران است و این شهر مهم‌ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در سوریه محسوب می‌شود که نیروهای کرد تحت حمایت آمریکا به تازگی عملیات برای پاکسازی شهر را آغاز کرده‌اند.

آمریکا در سال 2016 آغاز عملیات آزادسازی رقه از کنترل داعش را اعلام کرده است که این عملیات به محاصره شهر انجامید و اکنون حمله نهایی برای پاکسازی شهر آغاز شده است.

در حال حاضر نیروهای سوریه دموکراتیک (کردها) با حمایت نیروهای ویژه و جنگنده‌های آمریکایی عملیات زمینی را با هدف آزادسازی رقه انجام می‌دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وجود 2500 داعشی در رقه سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..