تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سطح خشونت‌ ها در سوریه کاهش یافته است

کد خبر: ۵۴۶۳۸۵

۷۲  بازدید

فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در سفرش به مسکو با تاکید بر توافق با روسیه برای ارزیابی ماهیانه کاهش تنش‌ها در سوریه گفت، سطح خشونت‌ها در سوریه تا حد زیادی کاهش یافته است.

خبرگزاری ایسنا: فرستاده ویژه سازمان ملل به سوریه در سفرش به مسکو با تاکید بر توافق با روسیه برای ارزیابی ماهیانه کاهش تنش‌ها در سوریه گفت، سطح خشونت‌ها در سوریه تا حد زیادی کاهش یافته است.

 استفان دی میستورا، نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه در سفرش به مسکو پس از دیدار با سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه اظهار داشت: ما در مورد انجام تحقیقات ماهانه برای ارزیابی نتایج فعالیت‌هایمان در زمینه کاهش تنش و خشونت‌ها در سوریه به توافق رسیدیم. همچنین در مورد لزوم کار جدی در سایه کاهش تنش‌ها برای خنثی‌سازی‌ مین‌ها در سوریه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به شهروندان سوری و آزادی زندانیان به توافق رسیدیم.

دی میستورا همچنین نسبت به ادامه مذاکرات آستانه به ویژه آنچه که به تلاش برای کاهش تنش در سوریه مربوط می‌شود، ابراز امیدواری کرد و گفت: روند کاهش تنش و برقراری آتش‌بس در سوریه بدون دستیابی به سازشی سیاسی در این کشور ممکن نیست.

وی تاکید کرد: این رایزنی‌ها بدون تردید ادامه خواهند داشت زیرا من آنها را برای هر دو طرف مفید و لازم می‌دانم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سطح خشونت‌ ها در سوریه کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..