تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار هند و ایران

کابینه دولت هند روز پنجشنبه یادداشت تفاهم همکاری های اقتصادی میان سازمان های بورس و اوراق بهادار هند(SEBI) و ایران (SEO) را تایید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) به نقل از ایرنا، این یادداشت تفاهم که در جلسه امروز کابینه دولت هند با حضور'نارندرا مودی' نخست وزیر این کشور تایید شد، همکاری های هند و ایران در خصوص مسائل مربوط به بازار های بورس را گسترش می دهد.

 

این یادداشت تفاهم همچنین بر گسترش روابط اقتصادی میان سازمان های بورس هند و ایران و ایجاد فضای لازم برای توسعه بازارهای بورس دو کشور تاکید می کند.

 

انتظار می رود این یادداشت تفاهم که در راستای تقویت اشتراک گذاری اطلاعات میان هند و ایران امضا شده به فعالیت و همکاری های سازمان های بورس هند و ایران در سطح بین المللی کمک کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار هند و ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..