تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم جدید امیر قلعه نویی مشخص شد

گویا امیر قلعه نویی با باشگاه ذوب آهن اصفهان به توافق رسیده و بزودی قراردادی را با این باشگاه امضا خواهد کرد.

امیر قلعه نویی در ذوب آهن اصفهان

در روزهایی كه سپاهان به خوبی خودش را برای حضور موفق در لیگ هفدهم تجهیز می‌كند دیگر تیم اصفهانی با سرگیجه بزرگی در انتخاب سرمربی و نیمكت رهبری خود مواجه شده تا نگرانی‌ها پیرامون آینده ذوب‌آهن به اوج خود برسد.

بعد از اینكه مشخص شد مجتبی حسینی دیگر شانسی برای ادامه مربیگری در ذوب‌آهن ندارد گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی آتی این تیم به اوج خود رسید اما همه این اخبار تحت‌الشعاع نشست هیأت‌مدیره باشگاه قرار گرفت چون قرار است اعضای هیأت‌مدیره در نهایت جانشین مجتبی حسینی را مشخص كنند.

در طی روزهای گذشته نام‌های زیادی بر سر زبان‌ها افتاد و از امیر قلعه‌نویی، امید نمازی، مجید صالح و دراگان اسكوچیچ به عنوان گزینه‌های نهایی باشگاه اصفهانی برای سپردن نیمكت نام برده شد. آنچه اما باعث شد تا معرفی سرمربی ذوب‌آهن اینقدر طول بكشد علاوه بر تضارب آرا به تفاوت نظرات مختلف در هیأت‌مدیره ذوب‌آهن برمی‌گردد، جایی كه گفته می‌شود اعضا گزینه‌های مختلفی را روی میز گذاشته و جمع‌بندی در مورد این اسامی طولانی شده است. این تضارب آرا به خوبی از مصاحبه اعضای هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن پیدا و نمایان است.

در روزهایی كه سعید آذری كمتر مصاحبه می‌كند و شاهرخ شهنازی نیز اوضاع را رصد می‌كند، اعضای دیگر هیأت‌مدیره با مصاحبه‌های خود نشان داده‌اند كه عدم همگرایی در مورد یك گزینه در ذوب‌آهن به خوبی به چشم می‌خورد. معمولاً خروجی نظرات هیأت‌مدیره از سوی مدیرعامل كه همزمان سمت سخنگوی هیأت‌مدیره را هم دارد عنوان می‌شود كه این مورد به خصوص در باشگاه‌های اصفهانی كه سعی كرده‌اند مسئولیت‌پذیرتر نسبت به خیلی از باشگاه‌ها رفتار كنند، بیشتر هم مورد توجه قرار گرفته است اما حالا خبر می‌رسد گویا هیأت‌مدیره روی یك نام به جمع‌بندی رسیده تا سكان هدایت تیم را به او بسپارد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق تراكتورسازی گزینه نهایی ذوب‌آهنی‌ها برای پركردن جای مجتبی حسینی است. مردی پرافتخار در تاریخ لیگ برتر كه سابقه نشستن روی نیمكت دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را نیز در كارنامه دارد و هیأت‌مدیره باشگاه اعتقاد دارد با حضور قلعه‌نویی این تیم می‌تواند براساس سیاست‌گذاری‌های كارخانجات ذوب‌آهن در زمره مدعیان قهرمانی قدم بردارد.

درست در روزی كه شایعه حضور امید نمازی روی نیمكت به عنوان سرمربی جدید با دخالت یكی از واسطه‌های معروف فوتبال ایران نقل محافل شد از نصف‌جهان خبر رسید هیأت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن روی انتخاب امیر قلعه‌نویی به جمع‌بندی نهایی رسید تا این مربی سكاندار تیم اصفهانی در لیگ هفدهم باشد. البته حضور این مربی می‌تواند باشگاه را با اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دیگری نیز مواجه كند از جمله تغییر مدیرعامل و... از همین‌رو باید منتظر ماند و دید خبر انتصاب قلعه‌نویی امروز اعلام خواهد شد یا اوایل هفته آینده به محض بازگشت این مربی از اروپاگردی.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم جدید امیر قلعه نویی مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..