تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک  جوان چینی تبار ساکن مالزی که ادعا می کند در آینده او  ثروتمند ترین مرد جهان خواهد بود با دعوت از 1000 مهمان یک جشن خیریه برگزار کرد. این جشن روز یکشنبه در پارک " چای لنگ " در باتروورس مالزی و در شرایطی برگزار شد که " ژانگ جیان "  در آن حضور نداشت. گفته می شد که وی در کشور مالدیو حضور دارد. هر مهمان برای حضور در این جشن خیریه باید 47 دلار پرداخت می کرد.  شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

جالب اینکه  وی شرطی را برای تمام مهمانان این جشن تعیین کرده بود. " ژانگ " از همه آنها خواسته بود تا موی سر خود را با رنگ زرد رنگ کنند. مهمانان وی در حالی که موی سر خود را با رنگ زرد رنگ کرده بودند در این جشن شرکت کردند. 

وی  که مالک یک شرکت بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای در مالزی است، پیشتر و  در ماه آوریل نیز با دعوت از کسانی که بیشتر آنها چینی تبار بودند جشنی مشابه در کوالالامپور برگزار کرده بود.

شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

گفتنی است؛ این جوان چینی تبار در مالزی آنچنان هم خوشنام نیست. شرکت وی در سال 2014 از طریق شبکه های هرمی و با تبلیغ شعار " سریع ثروتمند شو " ، کلاهبرداری های زیادی در این کشور انجام داد. همچنین وی در همین سال بدلیل کلاهبرداری 141.8 میلیون دلاری در کشورهای چین، مالزی و تایلند در کشور تایلند دستگیر شده بود. 

شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرط عجیب مرد ثروتمند چینی برای 1000 مهمانش + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..