تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیروزی مدعیان در انتخابی جام جهانی

کد خبر: ۵۴۶۳۵۶

۲۷  بازدید

تیم های مکزیک و آمریکا حریفانشان را در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه شکست دادند.

خبرگزاری ایسنا: تیم های مکزیک و آمریکا حریفانشان را در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه شکست دادند.

در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای شمالی و مرکزی بامداد امروز (جمعه) چند دیدار برگزار شد که در یکی از دیدارها آمریکا توانست با دو گل ترینیداد و توباگو را شکست دهد.

کریستیان پولیسیچ ستاره جوان دورتموند هر دو گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

تیم ملی مکزیک صدرنشین این منطقه نیز توانست با ۳ گل هندوراس را شکست دهد. در این دیدار آلانیس، لوزانو و خیمنز برای "ال تری" گلزنی کردند تا مکزیک یک گام دیگر به جام جهانی نزدیک شود.

دیدار دو تیم کاستاریکا و پاناما نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در جدول رده بندی مکزیک با ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های کاستاریکا با ۸ و آمریکا با ۷ امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیروزی مدعیان در انتخابی جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..