تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیمات عجیب برای استقلال: فیلیکس ماگات سرمربی آبی ها می شود!

باشگاه استقلال پس از شکست مقابل العین روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و حالا شایعه شده که فیلیکس ماگات سرمربی این تیم خواهد شد!

فیلیکس ماگات سرمربی استقلال می شود!

نسخه جدیدی که برای استقلال نوشتند این است که جواد زرینچه مدیر عامل شود و فیلیکس ماگات هم سرمربی.

تا به امروز وزیر ورزش و جوانان که مسوولیت ایجاد تغییرات در باشگاه استقلال را به عهده دارد این خبر را تایید نکرده است اما نشست جواد زرینچه با حسن زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که در همین راستا انجام شده بسیار جالب توجه است.

از سویی گفته می‌شود که افتخاری سخت خود را به تکاپو انداخته تا یک فصل دیگر طعم مدیریت در باشگاه استقلال را بچشد که باید دید او در نهایت از وزیر رای اعتماد می‌گیرد یا خیر. البته وضعیت منصوریان هم در استقلال با ثبات نیست و جدایی او را نباید دور از ذهن دانست.

اینکه نشست اخیر حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال و جواد زرینچه با هماهنگی و اطلاع وزیر ورزش و جوانان انجام شده یا خیر، هنوز مشخص نیست چون هیچ اظهارنظر رسمی از سوی متولیان اصلی باشگاه استقلال (وزارت ورزش) در این خصوص منتشر نشده اما اشاره به جلسه‌ای که عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با آقا جواد داشته در این برهه که افتخاری سعی می‌کند به هر شکل خود را در مدیریت باشگاه استقلال حفظ کند، می‌تواند جالب توجه باشد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیمات عجیب برای استقلال: فیلیکس ماگات سرمربی آبی ها می شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..