تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات بزرگ قرن علیه داعش تکذیب شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک منبع آگاه درستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انتشار خبری مبنی بر'آغاز عملیات بزرگ قرن علیه داعش' را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، یک منبع آگاه در ستاد کل نیروهای مسلح بامداد جمعه در واکنش به انتشار خبری منسوب به سرلشکر محمد باقری دربرخی از شبکه های اجتماعی، مبنی بر 'آغاز عملیات بزرگ قرن علیه داعش در چند روز آینده'، این خبر را تکذیب و آن را از اساس کذب دانست.

روز پنجشنبه برخی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به نقل از سرلشکر باقری عنوان کردند که در چند روزآینده عملیات بزرگ قرن علیه داعش آغاز خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات بزرگ قرن علیه داعش تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..