تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار وزرای خارجه ایران و چین در قزاقستان (+عکس)

محمد جواد ظريف وزير امور خارجه كشورمان که به قزاقستان سفر كرده است، امشب با همتای چینی خود دیدار و گفتگو کرد.  

به گزارش عصرایران به نقل از کانال اطلاع رسانی وزارت خارجه؛ در این دیدار وزير امور خارجه چين با محكوم كردن حادثه تروريستی تهران، با دولت و ملت ايران ابراز همدردی و همبستگی كرد. وانگ يی همچنين از حمايت جمهوری اسلامي ايران از طرح " يك كمربند يك راه" تشكر و قدردانی كرد. در ادامه وزير خارجه چين به برگزاری انتخابات رياست جمهوری اشاره و از انتخاب مجدد دكتر روحانی ابراز خرسندی كرد. 

در ادامه این دیدار طرفين در خصوص موضوعات دو جانبه، همكاری های بانكی، صادرات محصولات پتروشيمی ايران به چين، ديدار مقامات دو كشور، بحران ايجاد شده بين برخی از كشورهای منطقه خليج فارس و تاکید بر گفتگوی طرفین و  اجرای برجام گفتگو و تبادل نظر کردند. 

 وزير امورخارجه چين همچنین مجددا  بر حمايت از عضويت كامل جمهوری اسلامی ايران در سازمان شانگهای تاکید کرد.‌





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار وزرای خارجه ایران و چین در قزاقستان (+عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..