تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ارزش لیر و سهام بازارهای بورس ترکیه

رویترز اعلام کرد: پس از اعلام ترکیه مبنی بر استقرار پایگاه نظامی در قطر برای حمایت از این کشور، ارزش لیر و ارزش سهام بازارهای بورس ترکیه به شدت کاهش یافت.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ارزش «لیر» پول ترکیه و نیز سهام بازارهای بورس این کشور پس از اینکه اعلام کردپایگاه‌های نظامی خود را در قطر مستقر می‌کند به شدت افت کرد.

خبر استقرار پایگاه نظامی از سوی ترکیه در قطر برای مردم این نگرانی را ایجاد کرد که تنش‌ها در کشورهای عربی رو به افزایش است.

براساس گزارش رویترز، ارزش لیر ترکیه با 0.73 درصد کاهش معادل 3.54 لیر در برابر دلار قرار گرفت. 

این کاهش پس از آن صورت گرفت که حزب AK و مخالفان ملی‌گرا اعلام کردند که به دنبال حمایت از قطر هستند.

عربستان، مصر، امارات متحده و بحرین روابط خود را با قطر به اتهام حمایت از گروه‌های افراطی‌گرای تروریستی قطع کرده‌ اند. و پروازهای هوایی این کشورها به قطر و بالعکس نیز از روز دوشنبه قطع شده است.

رویترز می‌نویسد اکنون گروه‌ها و یارگیری‌ها در منطقه کاملاً مشخص شده است. 

یک فردی که نخواست نامش فاش شود، گفت: ترکیه در گروه روسیه-ایران-قطر قرار گرفته است و این مسئله باعث می‌شود مردم احساس کنند تنش‌ها در منطقه رو به افزایش است.

«لیر» از ابتدای امسال تاکنون تغییرات بسیار اندکی داشت و در ردیف یکی از ارزهای معتبر کشورهای نوظهور محسوب می‌شد که نوسان خیلی کمی پیدا کرده بود.

براساس این گزارش، شاخص ارزش سهام ترکیه هم کاهش 0.56 درصد داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ارزش لیر و سهام بازارهای بورس ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..