تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکفیری ها می‌خواستند حمام خون راه بیاندازند

کد خبر: ۵۴۶۳۴۰

۶۶۲  بازدید

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس گفت: هدف تکفیری‌ها رسیدن به صحن مجلس و راه انداختن حمام خون بود و من در تعجبم که برخی از این اتفاق بهره‌برداری سیاسی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه تروریستی روز چهارشنبه در مجلس گفت: هدف تکفیری‌ها رسیدن به صحن مجلس و راه انداختن حمام خون بود و من در تعجبم که برخی از این اتفاق بهره‌برداری سیاسی می‌کنند.

علی کاظمی باباحیدری در یادداشتی در رابطه با حادثه تروریستی روز چهارشنبه مجلس نوشت:

‎" خبری همه را شوکه کرد...

‎ ورود عناصر پلید داعشی به ساختمان مجلس.

‎این خبر را شاید اگر در خیابان می‌شنیدید با خود می‌گفتید که باز هم یک شایعه جدید.

‎ اما کاملا واقعی بود بی‌هیچ کم و زیادی. داعش وارد مجلس شد!! من اما می‌خواهم از زاویه‌ای دیگر به این رخداد نگاه کنم و در این بین به واکنش ‌مردم و ‌مجلس به این مساله بنگرم.

‎ اگر بگویم دلهره‌ای در کار نبود که دروغ گفته‌ام. اما خدا می‌داند که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان از شهادت هراسی ندارند؛ چه بسا خیلی از همکارانمان شهید زنده‌اند.

‎بدون این که دستوری برسد یا فرمانی صادر شود ناگهان دل‌های همه ما یکی شد. محکم شدیم. دلمان به پشت گرمی ملتی بزرگ و مدافعانی رشید گرم‌تر شد. روند جلسه را ادامه دادیم و پا پس نکشیدیم زیرا اعتقاد داریم که ما به مجلس رفته‌ایم که به مردم خدمت کنیم نه جان خودمان را حفظ کنیم.

‎در این بین به این فکر کنید که این اقدام داعشی‌ها آیا بی‌برنامه بود؟ آیا پیامی داشت؟ من معتقدم که پیام آن‌ها واضح بود. وقتی دو هدف را نشانه گرفتند که هر دو نماد ‌مردم‌سالاری هستند. حرم کسی که برای مردم سالاری سنگ تمام گذاشت و ‌مجلس که عصاره و ‌خانه‌ ملت است. هدف تکفیری‌ها رسیدن به صحن مجلس بود. می‌خواستند حمام خون راه بیندازند. آیا اگر به این هدف شوم خود می‌رسیدند، برای کشتن به گرایشات سیاسی نمایندگان توجه می‌کردند؟!! آیا می‌پرسیدند که طرفدار اصلاح هستید یا اصول‌؟!! من‌ در تعجبم که برخی این همه رشادت‌هایی که اتفاق افتاد را نمی‌بینند و از این رخداد بهره‌برداری سیاسی می‌کنند! پیام و نصحیت ملت ایران به این افراد فقط یک جمله است:

‎‌همه با همیم"




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکفیری ها می‌خواستند حمام خون راه بیاندازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..