تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات اسیدپاشی در جنوب پایتخت/ ۱۴ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند

جزئیات اسد بپاشی در خیابا فداییان اسلام/14 نفر به بیمارستان منتقل شدندپیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در طی اقدام اسید پاشی توسط یک راکب موتور سوار در بامداد شب گذشته بر روی ۱۶ نفر از عابران در خیابان فداییان اسلام تعداد ۱۴ نفر مصدوم و به بیمارستان اعزام شدند و اقدامات درمانی برای ان‌ها در حال انجام است

وی ادامه داد: پس از این حادثه بلافاصله چندین آمبولانس اورژانس به این پارک اعزام شدند و ۱۴ حادثه دیده از این اسیدپاشی به بیمارستان های مختلف انتقال یافتند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور بیان کرد: تعداد هشت نفر از مصدومان به بیمارستان شهدای یافت آباد، پنج نفر به بیمارستان مطهری و یک نفر نیز به بیمارستان فیروزآبادی منتقل شدند. 

وی با بیان اینکه تمام این مصدومان از بیمارستان مرخص شده اند و مشکل آنها سطحی و سوختگی در دست و صورت و در حد تاول بوده، اسامی مصدومان را به شرح زیر اعلام کرد: ثنا عباسی ۴ ساله، محمد مهدی عباسی ۱۲ ساله، ایلیا غفرانی ۸ ساله، معصومه ابراهیمی ۳۵ ساله، جابر حقی ۲۶ ساله، نفیسه حیدری ۴۰ ساله، اکرم کاد کوه ۳۸ ساله، فاطمه زهری ۴۳ ساله، مبینا خزایی ۱۲ ساله، آمنه گل محمدی ۳۹ ساله، زهرا عباسی ۱۵ ساله، مبین منتهایی ۱۶ ساله، آیدا منتهایی ۹ ساله و زینب جعفری ۳۶ ساله. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات اسیدپاشی در جنوب پایتخت/ ۱۴ مصدوم به بیمارستان منتقل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..