تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed: Origins

 اطلاعات بیشتری از قسمت جدید مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin’s Creed به بیرون درز کرده‌اند.

اطلاعات بازی فرقه اساسین Assassin’s Creed

همانطور که قبلا شنیده بودیم، بازی قرار است «فرقه اساسین: ریشه‌ها» (Assassin’s Creed: Origins) نام داشته باشد و در مصر باستان اتفاق بیافتد. تصویر جدیدی که از کارت پیش‌خرید این بازی به بیرون درز کرده، تمام این اطلاعات را تایید می‌کند.

دیشب عکسی از تبلیغ بازی Assassin’s Creed: Origins به بیرون درز کرد که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای تارگت فرستاده شده است. این کارت تبلیغاتی، در کنار نمایش اسم بازی، نسخه‌ی Gold Edition و محتویان آن را نشان می‌دهد.

می‌توانیم پشت لوگوی بازی، یک هرم ببینیم. ابوالهول هم در این عکس نمایان است؛ البته قبل از اینکه به وضعیت نابود شده‌ی امروزش دچار شود. می‌توانیم همین حالا پس این موضوع که Assassin’s Creed: Origins در مصر اتفاق می‌افتد را تایید کنیم. مثل عکسی که یک ماه پیش دیدیم، شخصیت اصلی بازی تیر و کمان و هم‌چنین سپر دارد.

بازی Assassin’s Creed: Origins

بازی Assassin’s Creed: Origins

به نظر می‌رسد که نسخه‌ی Gold Edition این بازی شامل یک قاب فلزی، مرحله‌ای اضافه به اسم «راز اهرام» و Season Pass بازی باشد.

شنیده‌ایم که Assassin’s Creed: Origins مبارزات دریایی را به این مجموعه باز می‌گرداند و هم‌چنین بازی دو شخصیت اصلی، یک زن و یک مرد دارد.

یوبی‌سافت هنوز هیچ حرفی درباره‌ی فرقه اساسین جدید نزده و فقط گفته است که در E3 2017 آن را رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌کنیم رونمایی از بازی، در کنفرانس مایکروسافت صورت بگیرد.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: digikala.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعات جدید از بازی Assassin’s Creed: Origins»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..