تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت آثار مناسبتی برای سینما باید با حمایت دولت همراه باشد

ساخت آثار مناسبتی برای سینما باید با حمایت دولت همراه باشدبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمود پاك‌نیت، بازیگر پیشكسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، با استقبال از ساخت آثار مناسبتی در سینما تاكید كرد: این اقدام خیلی خوب است كه به عنوان مثال ما در مناسب‌های مذهبی‌مان آثاری مرتبط داشته باشیم اما موفقیت در این زمینه منوط بر حمایت‌های دولتی است.
 
این هنرمند پیشكسوت در گفت‌و‌گویی با خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری در زمینه اینكه سینما چقدر می‌تواند در ارائه ارزش‌های ماه مبارك رمضان و سایر مناسبت‌های دینی مذهبی ما ایرانیان موثر باشد و این ارزش‌ها را به نسل‌های آینده منتقل كند، اظهار كرد: اساسا تلویزیون برای كارهای مناسبتی خاص است، یعنی درواقع كاری نیست كه بازار داشته باشد كه تهیه‌كننده بتواند پولش را برگرداند. به همین خاطر به نظرم در ساخت آثار مناسبتی حتما باید بخش خصوصی و دولت حامی باشد. به عنوان مثال ما فیلم «ملك سلیمان» را داشتیم كه بخش خصوصی سینما آن را ساخت و به نوعی خود دولت حامی آن بود چون واقعا این گونه كارها هزینه‌بر است.
 
وی سپس یادآور شد: در مجموع پیشنهاد كلی من به عنوان یك هنرمند در این زمینه در حوزه سینما این است كه اگر دولت برای این‌گونه فیلم‌های سرمایه‌گذاری كند قطعا سینما موفق‌تر خواهد شد. اینكه به عنوان مثال ما در مناسبت‌های مذهبی‌مان اثری داشته باشیم اتفاق خیلی خوبی است.
 
وی در پایان خاطرنشان كرد: این روزها آنقدر شبكه‌های ماهواره‌ای زیاد شده‌اند كه متاسفانه گاهی تماشاچیان ما را می‌خورند و ما باید حواسمان باشد. ما نویسندگان خوبی داریم كه اگر از لحاظ مالی حمایت شوند و به اندازه كافی به آن ها زمان داده شود، آثار خوبی خواهیم داشت نه اینكه با شتاب و عجله كار بسازیم.  

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت آثار مناسبتی برای سینما باید با حمایت دولت همراه باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..