تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




يادداشت اينستاگرامی محسن رضايی درباره شهيد جواد تيموری+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود در مورد شهید جواد تیموری نوشت:"شهید جواد تیموری وارد خانه شهید شدم. شهید جواد تیموری از ورود  تروریست ها به صحن مجلس جلوگیری و جان خود را در این راه تقدیم کرد. 

جمعی از مردم محل دور پدر جواد را گرفته بودند وبا او همدردی می كردند. پدر جواد، پسر بزرگش را در روزهای پایانی جنگ در دفاع از خرمشهر در راه خدا تقديم كرده بود. روحیه خوبی داشت .محل سكونت هفتاد متری شان را دیوار کشیده بود، نصف کرده بود و یک قسمتش را به جواد و همسرش داده بود که در آن زندگی می کردند. 

شهادت جواد در ٢٤ سالگي و در سالگرد ازدواجش رخ داد. او در بهشت، مهمان ابا عبدالله(ع) است،. انتقام خون پاك او وسایر شهدا ی حمله تروریستی را خواهیم گرفت ."

گفتنی است؛ شهید سپاه حفاظت مجلس شورای اسلامی (شهید پاسدار جواد تیموری) روز گذشته(چهارشنبه) در درگیری با نیروهای تروریستی به فیض شهادت نایل شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «يادداشت اينستاگرامی محسن رضايی درباره شهيد جواد تيموری+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..