تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت ماجرای عوض شدن دو بچه در ماه عسل

به گزارش افکارنیوز، برنامه امشب ماه عسل با حضور دو خانواده روی آنتن رفت که ده سال قبل زمانی که فرزندانشان متولد شده بودند، این بچه ها در بیمارستان با یکدیگر عوض شدند .خانواده اول در ابتدای برنامه به این موضوع اشاره می کند که فرزندشان سامان از تمامی لحاظ با تمامی افراد خانواده و حتی با خود خانم و همسرش تفاوت داشت و پس از گذشت چند سال تصمیم گرفتند که آزمایش بدهند اما با آزمایش دادن مشخص شد که دی ان ان این بچه با این خانم و این آقا تفاوت دارد و سامان بچه آن ها نیست .

پس از طی شدن مراحل بسیاری که  تعدادی از آن ها قانونی بود این خانواده متوجه شدند که در روزی که فرزند آن ها متولد شده دو بچه دیگر نیز در آن روز به دنیا آمده و با جستجوهای بیشتر به دنبال آن خانواده رفتند که در یکی از خانواده ها فرزند خود را پیدا کردند.

پدر خانواده دوم که در شرایط بسیار ناگهانی و شوک آوری قرار گرفته بود تصمیم گیرد در یک میهمانی موضوع را برای بچه ها توضیح دهد اما بر اثر فشارهای بسیاری که در رویارویی با این اتفاق تحمل کرده بود فوت می کند.

این دو خانواده که مادرانشان در استودیو ماه عسل حضور داشتند در ادامه برنامه به این موضوع اشاره کردند که این گونه تصمیم گیری شده که هر دو خانواده بچه ای را که پیش از اطلاع از این اتفاق بزرگ می کرده را همچنان نزد خود نگه داری کنند البته رفت و آمد بین این دو خانواده وجود داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت ماجرای عوض شدن دو بچه در ماه عسل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..