تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف انواع کالای قاچاق

دشتستان؛

انواع کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در شهرستان دشتستان استان بوشهر توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، فرمانده انتظامی استان گفت  ماموران انتظامی دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری ده دستگاه انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین که مشکوک به حمل کالای قاچاق بودند را توقیف کردند.

سردار حیدر عباس زاده افزود در بازرسی از این  وسایل نقلیه انواع کالای قاچاق شامل لوازم برقی ، قطعات و لوازم رایانه و موبایل، لوازم خرازی و خیاطی، انواع ابزار یراق و پوشاک که به صورت قاچاق از شهرستان های ساحلی استان وارد و در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بودند کشف و ضبط شد.

وی ارزش تقریبی محموله های کشف شده را 20 میلیارد و 180 میلیون ریال اعلامکرد و گفت در این ارتباط ده  متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف انواع کالای قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..