تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توانمندی 12 درصدی خانوارهای مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی

حدود 12 درصد خانوارهای مستمری بگیر زیر پوشش کمیته امداد خراسان رضوی، توانمند و از زیر پوشش حمایتی این نهادخارج شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: این تعداد شامل 17 هزار توانمندی 12 درصدی خانوارهای مددجوی کمیته امداد خراسان رضویخانوار است که در یک سال گذشته از پوشش این نهاد خارج شده اند.

محسن مسعودیان راد افزود: کمیته امداد تلاش می کند با توانمند کردن خانواده ها در ابعاد مختلف آنان را از چرخه حمایتی خارج کند و آنان را به استقلال مالی برساند.

او با بیان اینکه به همان میزان که خانواده ها از پوشش خارج می شوند، خانواده های نیازمند و دارای شرایط زیرپوشش قرار می گیرند، گفت: هم اکنون بیش از 170 هزار خانوار با جمعیت بیش از 400 هزار نفر زیرپوشش خدمات این نهاد هستند.

مسعودیان راد افزود: علاوه بر واریز مستمری ماهانه، حمایت در امور درمانی، تحصیلی، فرهنگی، ساخت و تعمیر مسکن، کمک هزینه جهیزیه، وام کارگشایی، آموزش ‌های فنی و حرفه‌ ای و پرداخت تسهیلات اشتغال از دیگر خدمات کمیته امداد به مددجویان است که در سبدحمایتی خانواده های تحت حمایت قرار می گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توانمندی 12 درصدی خانوارهای مددجوی کمیته امداد خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..