تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موضع نهایی رئال در مورد دخیا

به گزارش مشرق، دو ماه پیش تقریبا همه، انتقال دخیا به رئال را قطعی می دانستند. عملکرد متوسط ناواس در چارچوب دروازه رئال باعث شده بود تا همگان جدایی دخیا از یونایتد و پیوستن او به رئال را تمام شده بدانند.

حتی رئالی ها قصد داشتند 75 میلیون یورو مدنظر یونایتد برای واگذاری دخیا را نیز بپردازند اما اوج گیری ناگهانی ناواس و نقش بسیار تعیین کننده او در فتح لالیگا و لیگ قهرمانان، باعث چرخش 180 درجه ای کهکشانی ها شد.

حالا کنارگذاشتن ناواس و جذب دخیا یک ریسک بزرگ محسوب می شود و یک اقدام غیرمنصفانه در حق گلر کاستاریکایی. از طرفی زیدان پس از قهرمانی در چمپیونزلیگ، به ناواس گفته است که او فصل بعد نیز سنگربان شماره یک رئال خواهد بود.

مارکا در همین رابطه ادعا کرده است که مدیران رئال پس از بررسی های زیاد، نسبت به جذب دخیا عقب نشینی کرده و جذب او برای فصل آتی منفی شده است. این دومین بار در سه سال اخیر است که رئال بنا به دلایل مختلف از جذب گلر اول تیم ملی اسپانیا دور می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موضع نهایی رئال در مورد دخیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..