تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۵ کیلو هروئین در عملیات مشترک پلیس همدان و قم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده بر روی یک شبکه قاچاق مواد مخدر مشخص شد یک محموله سنگین مواد مخدر از نوع هروئین که بطور ماهرانه ای جاساز شده بود از استان تهران بارگیری و به سمت استان مرکزی در حال انتقال است.

وی افزود: با تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و قم به منظور جلوگیری از رسیدن محموله به مقصد و خرد شدن احتمالی مواد در بین راه طی یک عملیات مشترک و غافلگیرانه خودرو حامل این محموله هروئین در استان قم متوقف و یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه در بازرسی صورت گرفته از خودروی مذکور ۵ کیلوگرم هروئین کشف شد، عنوان کرد: نگاه هوشمندانه و ملی به امر مبارزه با مواد مخدر در کنار تعاملات هدفمند استانی موجب شده ضربات سنگینی بر پیکره قاچاقچیان مواد مخدر وارد شود که این رویکرد بیانگر رشد اطلاعاتی و عملیاتی ناجا است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۵ کیلو هروئین در عملیات مشترک پلیس همدان و قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..