تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوومیدانی کار کردستان بر سکوی نخست انتخابی تیم ملی ایستاد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛میلاد سیار دونده سنندجی در رقابت‌های دوو میدانی انتخابی تیم ملی که با حضور مدعیان این رشته برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد، خوش درخشید.

این مسابقات در مواد مواد 100 متر، 400 متر، 110متر بامانع، 400 متر بامانع، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش بانیزه، پرتاب دیسک، پرتاب نیزه، پرتاب چکش و پرتاب وزنه برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها در ماده 110 متر بامانع میلاد سیار دونده عنوان دار کردستانی با زمان 14.06 ثانیه دوباره قهرمانی خود را تکرار کرد و عنوان نخست را به خود اختصاص داد..

بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا طی روزهای 15 تا 18 تیرماه در شهر اودیشای هندوستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م ح



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوومیدانی کار کردستان بر سکوی نخست انتخابی تیم ملی ایستاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..