تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرینات تراکتورسازی با تاخیر یک هفته ای برگزار می شود

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت اختصاصی باشگاه تراکتورسازی تبریز برنامه تمرینات تیم در فصل جدید منطبق با برنامه آغاز مسابقات لیگ برتر تنظیم شده بود و یحیی گل محمدی طبق همین برنامه روز بیستم خرداد را برای تاریخ آغاز تمرینات در نظر گرفته بود اما با توجه به تغییر برنامه مسابقات لیگ تمرینات تراکتورسازی هم یک هفته دیرتر آغاز می شود.

گل محمدی برای آماده سازی تیم پیش از آغاز لیگ برنامه ویژه ای را در نظر گرفته که طی ۶ هفته اجرا می شود و در پایان تمرینات بازیکنان آماده حضور در مسابقات خواهند بود.

طبق اعلام سازمان لیگ فصل جدید رقابت های فوتبال باشگاهی ایران از پنجم مرداد آغاز خواهد شد و بر همین اساس تمرینات تراکتورسازی با نظر سرمربی از روز ۲۷ خرداد با حضور تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم در تبریز آغاز می شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرینات تراکتورسازی با تاخیر یک هفته ای برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..