تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محتوای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور می شوند

محتوای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور می شوند

وی افزود: علاقه مندان واجد شرایط برای کسب اطلاع از عناوین و محتوای آموزشی دروس مهارت های مشترک و سایر شرایط شرکت در فراخوان می توانند به پرتال معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه به نشانی http://rt.uast.ac.ir مراجعه کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: این دانشگاه برای تامین منابع آموزشی و تالیف کتب دروس مهارت های مشترک، از متخصصان و صاحب نظران حوزه های شغلی و اساتید فرهیخته و جامعه دانشگاهی کشور که واجد شرایط هستند دعوت به همکاری می کند.

بزرگ حداد تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان متولی آموزش عالی مهارتی کشور، تربیت نیروی انسانی مومن، ماهر، متخصص و کارآفرین را از طریق آموزش توامان برای کسب و ارتقا مهارتهای شغلی و مهارتهای محیطی دنبال می کند.

وی عنوان کرد: تالیف کتب دروس مهارت های مشترک (برای مقاطع کاردانی و کارشناسی)، با هدف کسب و ارتقا مهارت ها و شایستگی‌های محیطی از اولویت‌های این دانشگاه است.

معاون پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآور شد: معرفی منبع واحد برای این دروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تلاش می شود مولفانی برای این امر انتخاب شوند که علاوه بر سابقه آموزشی و پژوهشی، دارای سابقه مهارتی و تخصصی در زمینه کتب مورد نظر باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محتوای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مهارت محور می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..